It's crazy but it's true, I only want to be with you.


Ännu en ny bloggjävel!
(standard för mig, haha)
Ska till skillnad från tidigare försöka uppdatera denna lilla blogg, är väl dock inte någon superbloggare. Vad det gäller bloggnamnet så kommer det från ett av mina favoritcitat som ligger mig väldigt varmt om hjärtat "Turn your scars into stars". Funderar faktiskt på att tatuera in det på handleden!

Annars finns det väl inte så mycket att säga. Har bara en lektion imorgon; matte i 50 minuter & den börjar 11:50 så får sovmorgon vilket som känns kalas.
Ska pyssla lite till med bloggen gissar jag & sedan slå på Criminal Minds eller Hannah Montana tills jag somnar. Måste även försöka hitta en ny serie jag kan nöta då jag sett typ alla säsonger av nästan allt jag följer/följt..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0