Julia Fryk, jag älskar dig bästavän!

Because of you... I laugh a little harder, cry a little less, and smile a little more.

Jag är så glad att vi pratar igen. Så lycklig att ha dig vid min sida ännu en gång. Förlåt ännu en gång, för allt jag sagt, allt jag gjort & alla gånger jag fått tårar att rinna från dina ögon. Den smärtan jag gett dig, är inget du förtjänar & det finns inget jag önskar mer än att du skulle fått bära den.
Det viktigaste är ändå att hur mycket vi än bråkar, vad vi än säger till varandra & vad vi än gör, så hittar vi alltid på ett eller annat sätt tillbaka till varandra & våran vänskap blir ännu starkare.

Vi har känt varandra i drygt fyra år & du varit med mig genom allt. Du är den jag ringer när något är fel. Den enda jag kan ringa till & gråta. För jag vet att du inte tycker jag är svag, patetisk eller något sådant; du förstår mig, för du är som jag utan mina dåliga sidor.

Tillsammans har vi skapat så otroligt många minnen & fler ska det bli hjärtat mitt. Jag älskar dig så otroligt mycket & vad som än händer kommer du alltid vara min bästavän, min Ellie, min Puff♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0