Out of suffering have emerged the strongest souls; the most massive characters are seared with scars.

Jag förstår att det är många av mina läsare som ställer sig frågan; hur överlevde jag först det nationella provet i läsförståelse & sedan uppsatsen i svenskan. Det finns ett ord för det: redbull. Resultatet kan man ju visserligen ha blandade uppfattningar om hurvida det var bra eller inte, men kan nog summera det hela med denna vackra bild:

Pigg blev jag ju i alla fall! Kände mig som ekorren ur filmen "Från andra sidan häcken" eller Peter Griffin när han upptäckte Redbullens fantastiska krafter. Är lat så orkar inte lägga ut youtube-klipp, men det med Peter är jättefint, nästan lika fint som bilden! Sen som svar på er senaste fundering: "Hur orkar du vara så klockren?", vissa föds helt enkelt azum & jag är en av dem, jag är drottningen av azum.

Älskar hur seriös rubriken är & hur oseriöst inlägget är by the way. Men vill komma ihåg det där citatet så måste göra det som rubrik, haha. No-life.
Gjorde bort det muntliga i Engelska idag också med Anton. Linus sade att det våra insatser i alla fall var värda betyget C så jag antar att man kan säga att det gick bra? Haha...

För övrigt är det ju roligt att Myy vet hur man svarar på sms också. Känns JÄTTEKUL! Sen är mitt brev bra sisådär en vecka försenat & denna lilla brud kallar MIG skadad!? Undra vem det är som är skadad av oss två egentligen...

Ska avrunda detta vackra & meningsfulla inlägg nu. I know you love me (or love to hate me).
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0