Världen brann upp på så många sätt den där kalla vintern

Sitter & skrattar för mig själv åt folket på facebook. Startades en grupp "Skellefteå mot droger" & såklart vill alla säga sin åsikt (mer eller mindre vettiga) om det hela & det här är bättre än vilken komedi som helst. Några sitter & skriver hur bra det är att gruppen skapades, medan vissa andra menar att en grupp inte hjälper. Sedan kan man ju säga vad man vill om Chania, men hon har en del poänger i vissa argument/åsikter/tankar! Antingen älskar man henne, eller så älskar man att hata henne - går inte att göra något utöver de två alternativen. Liksom, vissa av mina vänner här i Kalmar/Öland vet vem hon är, haha!

Kan också hålla med henne om att det går grymt mycket rykten i Skellefteå & att sanning knappt är något som existerar i det lilla samhället jag vuxit upp i. Sedan håller jag ju absolut inte med henne om allt hon skriver & gör, men som sagt; i en del av sakerna hon skriver har hon en poäng & hon är faktiskt sig själv till 111% (på gott & ont). Haha, älskar att det helt plötsligt blev ett blogginlägg om henne? What the fuck liksom...

Anyway, ska sova nu så jag orkar mig upp för att göra det nationella provet i läsförståelse i svenska 1. Wiiho, känner taggen.... Har dock bunkrat upp med Redbull så förhoppningsvis överlever jag!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0