Don't you think if i were wrong i'd know it? - Dr. Sheldon Cooper

Blev helt plötsligt på värsta blogghumöret så kan väl skriva lite om vad som hänt på sista tiden.

Stockholm var helt awesome och även fast det det på ett sätt borde varit den sämsta helgen ever, så var den så himla underbar. Kommer garanterat aldrig glömma den!
På lördagen chillade vi mest bara tills det kom lite folk till lägenheten och vi föra där och sen drog vi vidare till någon tjej. Sen skulle de flesta dra till Donken men fick skjuts av Jon och så droppade vi av lite folk på vägen hem. Haha, minnesvärd kväll i alla fall (speciellt för mig och Steffie HAHA).

Var typ astaggad på livet när jag vaknade på Söndagen, men då mina vänner var ungefär lika levande som de i The Walking Dead dröjde det inte länge innan jag blev som dem. Haha, blev inget Big Brother Live så jag, Adam och Steffie begav oss ut på lite äventyr. Kvällen slutade med att jag Adam och Kim såg typ världens sämsta "skräck"film.

Firade valborgs nykter, men hade galet roligt trots allt. Hahaha Jocke blev som min och Steffies lilla hundvalp, jättegulliiii!


Saknar stockholm hur som helst och lärde känna flera nya fina personer. Dock är det bara drygt en månad kvar tills jag får träffa min fina Steffie om allt går enligt planerna. Saknar min tokfia som är så awesome att det är farligt.

Har sökt mitt omval till gymnasiet nu också.
1. Norrköping, Tropisk anläggning (djurpark)
2. ÖG, Hotell och Turism


Men min dator har snart slut batteri så ni får bilder och sådant senare. Har flera jättefina, HEHEHEH

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0